Friday, January 12, 2007

Chris Viljoen

Chris Viljoen werk by Reatile Timrite (Pty) Ltd as 'Chief Financial Officer'.

Hy werk in Allensnek en woon in Roodekrans (Randburg/Roodepoort omgewing).

Ek haal so stukkie aan uit Chris se e-mail aan my want dit bevat so bietjie ekstra nuus:

"So n paar weke terug het ek my stief broer (Jannie vd Merwe) die web blad gewys. Jannie was so n paar jaar voor ons. Hy en Jungle Herbst is groot vriende. Die ander dag op pad terug vanaf Welkom het ek besluit om Jako op te soek in Kroonstad. Was dit nou lekker om weer n vriend na 25 jaar te sien. Ons het lekker gesels en het onderneem om binnekort n plan te maak om so bietjie weg te kom vir 'n naweek. Ek verstaan dat Francois Fick (Poke) werksaam is in Virginia.
Ek sluit ook n foto in. Vir die wat wonder, die pragtige vrou met wie ek dans is my jongste suster. Dit was op haar troue September 2005.
"


So terloops, Chris het my daarop gewys dat Jako Viviers se emailadres die volgende is: jako@lmv.co.za

Chris se Kontakbesonderhede:
Werk Tel: 011 475 1600
Fax: 011 475 1658
Sel: 082 452 1193
E-mail: c.viljoen@reatim.co.za

No comments: